Pages

Sunday, May 2, 2010

Kempen Daftar Undi Di Queensbay Mall






Semalam 1 Mei merupakan hari buruh kepada seluruh rakyat Malaysia. Seperti yang diketahui umum Hari Buruh merupakan cuti umum bagi seluruh pekerja di Malaysia. Dalam kesempatan cuti umum ini Pakatan Rakyat telah mengadakan Kempen Daftar Undi di seluruh kompleks beli belah di seluruh negeri Pulau Pinang.

Y.B. Mansor telah hadir merasmikan majlis ini di Queensbay Mall yang merupakan salah satu pusat membeli belah yang turut menganjurkan Kempen Daftar Undi ini. Lebih kurang 20 0rang petugas terlibat untuk memberikan penerangan kepada masyarakat untuk terlibat dalam keputusan pilihanraya.

Y.B. Mansor turut menggesa supaya pihak SPR untuk memberikan pendaftaran automatik kepada semua warganegara Malaysia yang berusia 21 tahun agar mereka dapat terlibat dalam proses demokrasi.

Majlis ini hasil kerja kuat Y.B. Sim Tzi Zin yang merupakan ADUN Pantai Jerjak. Pihak Y.B Mansor mengucapkan ribuan terima kasih kepada petugas yang berusaha memastikan kempen ini berjalan dengan jayanya. Tidak lupa juga kepada pihak media yang hadir membuat liputan.